Szállítási információk
Lehetőség van arra, hogy a megrendelését házhoz szállítsák. Ez a leggyorsabb módszer, ha a megrendelését otthon szeretné átvenni.
Az Ecodor stratégiai partnerséget kötött több csomagküldő szolgálattal a megrendelés kiszállítása érdekében. Automatikusan kiválasztjuk az Ön számára legolcsóbb és legjobb szállítási módot.
A szállítási költségek automatikusan megjelennek a fizetés során. Az árak az Ön lakcímétől, a kosár értékétől és a rendelés összsúlyától függően változnak.
Ha a házhozszállítási opciót választja, a rendelés kiszállítása a következőképpen történik:
Amint a megrendelésed készen áll a szállításra, 24 órás kiszállítással kerül kiszállításra, a megrendelésed feladásának másnapján pedig a megadott hollandiai szállítási címre kerül kiszállításra.
A szállítás időpontja nem közölhető. A szállítás napján az Ecodortól kap egy szállítási értesítést, így tudni fogja, hogy megrendelését elküldték. Ha 17:00 óra előtt rendel (és fizet), még aznap kiszállítjuk.
Ha a rendelési folyamat során megadta a mobilszámát, a PostNL-től SMS-t fog kapni a várható szállítási dátummal és időponttal.
Amikor nem vagy otthon
Ha egy csomagot hétfőtől szombatig nem tudunk Önnek kézbesíteni, akkor azt alapértelmezés szerint a szomszédoknak ajánljuk fel. Ha a csomagot a szomszédoknak sem lehet kézbesíteni, akkor másnap (vasárnap nem) újra felajánljuk.
Ha Ön és a szomszédai a második felajánláskor sincsenek otthon, akkor a postaládájában talál egy értesítést. Megmondja, hogy melyik postahivatalban veheti át a küldeményt.
Nincs szállítás a szomszédokhoz
Ha nem szeretné, hogy a csomagot a szomszédokhoz szállítsák, kérheti, hogy a csomagon tüntessük fel a “csak otthoni cím” feliratot (ezt a megjegyzés rovatban írja be). Ebben az esetben a csomagot csak Önnek kézbesítik.