Az Ecodor általános feltételei

1. FOGALMAZÁSOK

Ezekben az általános feltételekben a következő fogalommeghatározásokat kell alkalmazni:

“ORO b.v.”: az “Ecodor” kereskedelmi név alatt működő vállalat, amelynek székhelye Vlaardingenben található, a Vlaardingeni Stoomloggerweg 8. szám alatt, a Rotterdami Kereskedelmi Kamara által a 24352607 szám alatt bejegyzett. Az Ecodor adószáma NL812513460B01.

“Átvételi visszaigazolás”: az átvételi visszaigazolás, a jelen Feltételek 3.2. cikkében meghatározottak szerint.

“Termék”: az a termék vagy termékek, amelyet az Ecodor és Ön között létrejött szerződés megkötésével az Ecodor által vagy az Ecodoron keresztül egy meghatározott időszakon belül szállítanak Önnek, és amelyért Ön egy bizonyos árat fizet;

“Feltételek”: ezek az általános feltételek.

2. ALKALMAZHATÓSÁG

2.1. Ezek az általános feltételek minden ajánlatunkra, árajánlatunkra és megállapodásunkra vonatkoznak.

2.2 Amennyiben valamely megállapodásban másként nem állapodtak meg, ezek az általános feltételek alkalmazandók. Az ügyfél általános szerződési feltételeit ezennel kifejezetten elutasítjuk.

2.3 Minden olyan ajánlat, megrendelés és szerződés, amelyet az Ecodor weboldalán keresztül kötöttek, és amelyben az Ecodor félként vesz részt, a jelen Feltételek hatálya alá tartozik, minden más általános feltétel kizárásával. Azzal, hogy Ön és az Ecodor között a jelen Feltételek 3. cikkében leírt eljáráson keresztül szerződést köt, Ön kifejezetten elfogadja a jelen Feltételeket.

2.4 A jelen Feltételek rendelkezéseitől csak az Ecodor írásbeli jóváhagyását követően lehet eltérni, amely esetben a jelen Feltételek fennmaradó rendelkezései teljes mértékben hatályban maradnak.

2.5 A jelen Feltételekben és az Ecodor számára kötött további megállapodásokban meghatározott valamennyi jog és követelés az Ecodor által megbízott közvetítők és egyéb harmadik személyek javára is kikötésre kerül.

2.6 Az Ecodornak jogában áll a jelen Feltételeket és a weboldal tartalmát módosítani.

3. AJÁNLATOK/MEGÁLLAPODÁSOK

3.1 Minden ajánlatunk és árajánlatunk vagy egyéb nyilatkozatunk, akár írásban, akár szóban, képviselőink és/vagy alkalmazottaink részéről, kötelezettség nélküli.

3.2 Az Ön által a regisztráció során választott felhasználónév és jelszó személyes. Ezeket bizalmasan kell kezelnie, és kizárólag saját használatra kell használnia.

3.3 A szerződés csak akkor jön létre, ha a megrendelést írásban visszaigazoltuk.

3.4 A helytelen árakból nem lehet jogokat levezetni. Minden illusztráció csak illusztrációs célokat szolgál. Ezekből az illusztrációkból semmilyen jog nem származtatható.

3.5 Az Ecodor weboldalán tett minden ajánlat a megrendelés visszaigazolásának kézhezvételéig kötelezettség nélkül érvényes. Ha az Ecodornak egy jogszabály vagy jogerős bírósági ítélet következtében meg kell emelnie a termék vételárát, erről haladéktalanul írásban (faxon, levélben vagy e-mailben) tájékoztatja Önt. Ebben az esetben Önnek joga van felbontani ezt a szerződést az Ecodor írásbeli értesítésével (faxon, levélben vagy e-mailben).

3.6 Az Ecodor és Ön között létrejött szerződés az Önt követő pillanatban lép hatályba:

(a) megrendelést adott le az Ecodor weboldalán az Ecodor weboldalán található megrendelőlap teljes körű és helyes kitöltésével az alábbi módon; (b) a kiválasztott termékeket a kosárba helyezte, (c) továbbhaladt a pénztárhoz, (d) megadta a szállítási/fizetési módot és elfogadta a feltételt, (e) a megrendelőlapot teljes körűen és helyesen kitöltötte, (f) rákattintott a folytatás gombra; a megrendelés megtörtént, és Ön automatikusan visszaigazolást kap a megrendeléséről, (g) az Ecodor visszautasítja a megrendelését, ha erre okkal van szükség. Ebben az esetben a szerződés nem teljesül.

3.7 A megrendelés visszaigazolása minden esetben a következő információkat tartalmazza: (a) az Ön által vásárolt termék leírása és az Ön által vásárolt termékek száma; b) a termék ára; (c) az Ön neve, lakcíme, címe, ahová a terméke(ke)t küldik, számlázási címe (ha eltér az Ön otthoni címétől és/vagy szállítási címétől), e-mail címe és telefonszáma (esetleg 06-os szám); d) a megállapodás rendelési száma; (e) Az Ecodor email címe és telefonszáma, ahol a megrendelésével kapcsolatos kérdéseivel fordulhat hozzánk.

3.8 A megállapodás tartalmazza az Ön és az Ecodor között létrejött összes megállapodást, és felváltja az Ön és az Ecodor között korábban kötött megállapodásokat, megállapodásokat és/vagy megállapodásokat.

3.9 A megrendelés visszaigazolását követően létrejött megállapodások, kötelezettségvállalások és/vagy a szerződés módosításai csak akkor kötelező érvényűek, ha abban a felek írásban megállapodtak.

3.10 Ellenkező bizonyítás hiányában az Ecodor adminisztrációja bizonyítja az Ön által az Ecodor felé leadott megrendeléseket és kifizetéseket, valamint az Ecodor által teljesített szállításokat. Az Ecodor elismeri, hogy az elektronikus kommunikáció bizonyítékként szolgálhat. A feltételek elfogadásával Ön ezt is tudomásul veszi.

3.11 Az Ecodor által biztosított kedvezménykuponok nem ruházhatók át. Megrendelésenként egy kedvezményes utalvány használható fel.

3.12 Ha egy termék váratlanul kifogyott, az Ecodor írásban (faxon, levélben vagy e-mailben) vagy telefonon értesíti Önt. Az Ecodor egy megfelelőbb alternatívát szeretne kínálni Önnek. Az ügyfél azonban jogosult a szerződést írásban (faxon, levélben vagy e-mailben) vagy annak egy részét felmondani. Ha már fizetett, a többletösszeget 14 napon belül visszatérítjük.

3.13 Minden, a vevőnek szállított áru az Ecodor tulajdonában marad mindaddig, amíg a vevőnek a szerződés alapján leszállított áruért fennálló tartozása teljes egészében meg nem fizeti az Ecodornak.

3.14 Ha az ügyfél nem fizet, a szerződés semmisnek minősül. A vevőnek szállított áru tehát az Ecodor tulajdonát képezi. Az áru vevő által az Ecodor részére történő visszaküldése a vásárló költségére és kockázatára történik, kivéve, ha írásban másként állapodnak meg.

3.15 Ha az ügyfél késedelmes marad, az Ecodor fenntartja a jogot, hogy az összes beszedési költséget az ügyfélre terhelje.

3.16 Az Ecodor a szerződést részben vagy egészben azonnali hatállyal, bírósági beavatkozás nélkül, írásbeli felszólítással mondhatja fel, ha az ügyfél fizetési felfüggesztés iránti kérelmet nyújt be, csődöt jelentett – akár saját kérésére, akár nem – az ügyfél tevékenységének megszüntetése vagy felszámolása. Soha nem leszünk kötelesek kártérítést fizetni egy ilyen lemondás vagy felmondás miatt

4. ÁRAK ÉS SZÁLLÍTÁSI ÉS SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGEK

4.1 A kínált termékek összes ára euróban értendő, és tartalmazza a forgalmi adót (ÁFA).

A szállítási költségek a rendelés súlyától és méretétől függenek.

4.2 A feltüntetett árak az Ecodor raktárából történő kiszállításra vonatkoznak.

4.3 A feltüntetett árak az ajánlattétel vagy árajánlattétel időpontjában érvényes árakon, béreken és illetékeken alapulnak. Az árfolyamok, a munkabérek, a nyersanyagok, anyagok, alkatrészek, fuvarozási díjak, biztosítási díjak, adóterhek, társadalombiztosítási díjak, importvámok és egyéb, a kormány által kivetett vagy kivetendő illetékek változásai a kormány által kivetett vagy kivetendő illetékek árának változásaira átháríthatók. a megállapodás megkötésének időpontja.

4.4 A szerződés megkötését követően az ügyfél által kívánt kiegészítések és/vagy módosítások költségei a megrendelőt terhelik.

4.5 Az Ön által megrendelt termék szállítása során a kockázat az Ecodort terheli. A termék átadásakor a termék kockázata Önre száll át, kivéve azokat a kötelezettségeket, amelyeket az Ecodor jogilag nem zárhat ki.

5. SZÁLLÍTÁSI IDŐ

5.1 A termék szállítási ideje a fizetés kézhezvételétől számított legfeljebb 30 munkanap, illetve az Ön és az Ecodor között létrejött szerződésben rögzítettnél rövidebb. Az Ecodor által meghatározott szállítási határidők nem minősülnek határidőnek, kivéve, ha kifejezetten másként állapodnak meg. A szállítási határidők az Ecodor készlet erejéig érvényesek.

5.2 Abban az esetben, ha a feltüntetett szállítási időpontot vagy szállítási határidőket nem tudjuk betartani, erről a lehető leggyorsabban tájékoztatjuk a vásárlót a várható szállítási időpont vagy szállítási időpontok megjelölésével, anélkül, hogy a vásárlónak bármilyen kártérítési igénye lenne. Bármilyen formából származhat, felbonthatja, vagy követelheti a megállapodás teljesítését

5.3 Ha a szerződésben meghatározott végső szállítási határidőt követő egy hónapon túl nem teljesül a megfelelőség, a vevő jogosult a szerződést teljes egészében vagy a nem teljesített rész tekintetében elállni, feltéve, hogy az elállást regisztrált levélben, és erről a szóban forgó áru kézhezvétele előtt értesítünk.

5.4 Az Ecodor visszatéríti Önnek az Ön által a jelen Általános Szerződési Feltételek 5.2. pontja szerint felmondott szerződés teljesítésével összefüggésben teljesített kifizetéseket (kivéve a postaköltséget).

5.5 Jelen rendelkezések alkalmazásában minden részszállítás külön szállításnak minősül

5.6 A szállítások kizárólag Hollandiában történnek (hacsak az Ecodor weboldalán másként nem szerepel).

6. LEHŰTÉSI IDŐSZAK

6.1 A megrendelt termék kézhezvételét követően Ön jogosult a termék kézhezvételétől számított 7 munkanapon belül felmondani az Ecodorral kötött szerződést. Ezt nem kell megindokolni.

6.2 Ha a jelen feltételek 6.1. pontja szerint fel kívánja mondani a szerződést, erről írásban (e-mailben, levélben vagy faxon) kell értesítenie az Ecodort. A terméket haladéktalanul vissza kell küldenie az Ecodornak. A visszaküldés költségeit és kockázatát Önnek kell viselnie.

6.3 Az Ecodor a jelen feltételek 6.1. és 6.2. pontja szerint az Ecodorral kötött szerződés visszavonásakor teljesített kifizetéseket az Ön által visszaküldött termék Ecodorhoz való átvételét követő 14 napon belül visszatéríti.

6.4 Az Ecodor fenntartja a jogot, hogy visszautasítsa a visszaküldött termékeket, vagy a már kifizetett összegnek csak egy részét írja jóvá, ha felmerül a gyanú, hogy a terméket már felbontották, használták, vagy az Ön hibájából (az Ecodortól vagy a termék szállítójától eltérően) sérült.

6.5 Ha olyan terméket küldenek vissza, amely az Ecodor véleménye szerint az Ön cselekményének vagy mulasztásának tulajdonítható, vagy más módon az Ön kockázatára sérül, erről az Ecodor írásban (faxon, levélben vagy e-mailben) tájékoztatja. -mail). Az Ecodornak jogában áll levonni az Önnek visszatérítendő összegből a termék e kárból eredő értékcsökkenését.

7. VIS MAJEUR

7.1 Ha a szerződés teljesítése vagy az engedményezés valamelyik félnek fel nem róható hiányosság miatt nem lehetséges, és az ebből eredő késedelem várhatóan egy hétnél tovább tart, a szerződést kölcsönös egyeztetés után a felek előzetes tájékoztatása nélkül felmondhatják. egyéb kártérítéssel tartozik. Ide tartozik a megrendelt áruk elérhetetlensége is.

7.2 Ha az első bekezdésben említett, nem nekünk felróható hiányosság tekinthető: Minden olyan esemény vagy körülmény – még akkor is, ha az a szerződés megkötésekor vagy a megbízás és/vagy megrendelés kibocsátásakor előre látható volt -, amely a szállítást és/vagy a gyártást megnehezíti vagy lehetetlenné teszi, vagy amely ilyen befolyással van a termék előállítására, ill. /vagy általunk történő szállítást, hogy az általunk történő megfelelést annyira megdrágítja vagy gazdaságilag annyira megterhelő, hogy a szerződés vagy megbízás (további) teljesítése azonos feltételek mellett ésszerűen nem várható el tőlünk.

8. FELELŐSSÉG

8.1 Ha a szerződésben foglaltakat felróhatóan nem teljesítjük, csak a nem teljesítésből eredő károk megtérítéséért vagyunk felelősek. A kártérítés minden egyéb formája, így a következményi kár, a közvetett kár, az elmaradt haszonból származó kár vagy a késedelem miatti kár kizárt.

8.2 A kártérítési jog felmerülését követően az Ügyfél köteles a kárt a lehető leghamarabb írásban felénk jelenteni.

8.3 Az Ecodor ezúton kizár minden felelősséget az oldal használatából eredő és/vagy abból eredő bármilyen közvetlen és/vagy közvetett kárért. Pontosabban, az Ecodor semmilyen körülmények között nem vállal felelősséget semmilyen kárért, amely bármilyen módon a következőkből származik és/vagy abból ered: a webhely használatának képtelensége; az Ecodor rendszereinek, beleértve az oldalt is, harmadik fél általi jogellenes használata

8.4 A jelen feltételekben foglalt közvetlen és/vagy közvetett károkra vonatkozó felelősségi korlátozások nem érvényesek, ha a kárt az Ecodor vagy beosztottjai szándékossága vagy súlyos gondatlansága okozta.

8.5 Az Ecodor kizár minden felelősséget a tárgyak Ecodor által felajánlott felhasználásából eredő közvetlen és/közvetett károkért.

8.6 Az Ecodor soha nem vállal felelősséget a közvetett károkért, beleértve: következményes károk, elmaradt haszon, elmaradt megtakarítások, üzleti stagnálásból és adatvesztésből eredő károk.

9. PANASZOK

9.1 Az Ecodor minden, a szállítással, minőséggel, a termék állapotával kapcsolatos reklamációt vagy bármilyen más panaszt komolyan vesz.

9.2 Panaszt kell benyújtania az Ecodor Ügyfélszolgálathoz (a részletek a jelen Általános Szerződési Feltételek 10. pontjában találhatók).

9.3 Az Ecodor 10 napon belül megpróbálja megoldani a panaszt. Az Ecodor erről írásban (faxon, levélben vagy e-mailben) tájékoztatja Önt.

10. ADATVÉDELEM

10.1 Az Ecodor feldolgozza az Ön személyes adatait, és azokat egy vagy több fájlba helyezi.

10.2 Az Ön személyes adatai kezelésének célja, hogy az Ecodor teljesíteni tudja az Önnel kötött szerződését, valamint személyesen célzott ajánlatokat tudjon tenni Önnek.

10.3 A kezelt személyes adat minden olyan adat, amelyet Ön a megrendelőlapon a termék megrendelésekor vagy megrendelésekor ad meg.

10.4 Az Ecodorral kötött szerződés megkötésével, amelyre jelen feltételek vonatkoznak, kifejezett engedélyt ad az Ecodornak arra, hogy személyesen Önnek címzett ajánlatokat tegyen.

10.5 Ha nem szeretné, hogy az Ecodor vagy az Ecodor nevében személyesen kapjon ajánlatokat, ezt írásban (faxon, levélben vagy e-mailben) jelezheti az Ecodor felé. Az Ecodor minden személyesen Önnek címzett ajánlatában jelzi, hogy hol jelezheti, hogy ezt a továbbiakban nem kívánja megkapni. Az Ecodor ezután azonnal leállítja az Ön személyes adatainak feldolgozását, és anonimizálja az ebben a fájlban szereplő személyes adatokat (az Ecodor által vagy nevében végzett statikus kutatáshoz).

10.6 Személyes adatait bármikor megtekintheti, ha írásos kérelmet (faxon, levélben vagy e-mailben) nyújt be az Ecodorhoz. Ezt követően az Ecodor 4 héten belül áttekintést nyújt Önnek az Ecodor által tárolt személyes adatairól. Ha úgy gondolja, hogy személyes adatait helyesbíteni, kiegészíteni, törölni vagy védeni kell, mert azok ténybeli tévesek, nem teljesek vagy nem relevánsak a fenti cél szempontjából (lásd a 10.2. pontot), vagy a feldolgozásuk jogszabályi előírás megsértésével történik, ezt meg kell tennie. az Ecodor részére írásban (faxon, levélben vagy e-mailben), jelezve, hogy személyes adatait helyesbíteni, kiegészíteni, törölni vagy védeni kell. Ha szeretné, hogy személyes adatait javítsák és/vagy kiegészítsék, akkor üzenetében jeleznie kell a személyes adatok javítását/kiegészítését is. Az Ecodor minden esetben azonnal követi az Ön utasításait, kivéve, ha az Ecodor erre nem képes. Ebben az esetben az Ecodor törli az Ön személyes adatait fájljaiból.

10.7 Az adatokat harmadik félnek nem adjuk át, és nem használjuk fel a regisztráción kívül.

11. ECODOR ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

A jelen Általános Szerződési Feltételeken alapuló minden levelezésnek a következőkkel kell történnie:

Ecodor 3e Industriestraat 23G 3133 EJ Vlaardingen Telefon: 010-2481122 Fax: 010 – 248 11 20 E-mail: [email protected]

12. IRÁNYADÓ JOG, KÖZVETÍTÉS ÉS VITÁK

12.1 Az Ecodorral kötött valamennyi szerződésre a holland jog vonatkozik.

12.2 Ha az Ön és az Ecodor között létrejött megállapodás következtében vita keletkezik Ön és az Ecodor között, kérheti az Ecodortól, hogy ebben az ügyben a Fogyasztói Egyesület közvetítsen, kivéve, ha a vita jellege nem indokolja a közvetítést.

12.3 Ha a vitát az előző cikk alapján vagy más módon nem lehet békés úton rendezni, a rotterdami bíróság illetékes a vitában, kivéve, ha Ön a vita felmerülését követő 4 héten belül írásban értesít bennünket (faxon, levélben vagy e-mailben). mail) Ecodornak, hogy tiltakozik ez ellen. Ebben az esetben a polgári perrendtartás szabályai az irányadók.